Paperiliiton salibandyturnaus 2024

70 Valkeakosken osasto 08.05.2024

Paperiliiton salibandyturnaus 2024

Paperiliiton salibandymestaruus on meidän

Lähdimme aikaisin lauantaiaamuna 4.5 kohti Rauman Jaakko Areenaa, jossa järjestettiin Paperiliiton salibandyturnaus 2024.
Alkusarjassa vastaamme asettui Kirkniemen osasto 84, Kauttua 7 ja Rauma 42.
Välierään selviydyimme lohkovoittajana, saaden vastaamme Kyröskosken osaston 38. Välierä päättyi selvin luvuin voittoomme.

Finaalissa kohtasimme uudelleen Kauttuan. Kauttua siirtyi 0-1 johtoon, mutta Kaapo Lehtimäki oli päättänyt, että peli on selvä vasta summerin soidessa. Kaapo sai reikäpallon laitaan, eteni maalia kohden ja sivalsi pallon aivan vastustajan maalin yläkulmaan. Varsinainen peliaika päättyi näin ollen 1-1 ja siirryttiin rangaistuslaukauksiin.

Ensimmäinen laukojamme Saku Huttunen esitteli sellaista salibandytaidetta omalla laukaisuvuorollaan, että tuskin on Jaakko Areenalla ennen nähty. Tilanne 1-0 meille.
Maalivahtimme Kari Virosen nollatessa jokaisen vastustajan laukojan oli aika juhlia. Mestaruus oli meidän!
Kari palkittiin myös turnauksen parhaana pelaajana.

Osastomme joukkueen muodostivat:
Ylärivi vasemmalta Saku Huttunen, Jussi Pättiniemi, Marko Koivuranta, Teemu Jokinen, Marko Lehtonen
Alarivi vasemmalta Niko Uusikartano, Jussi Rauhala, Kaapo Lehtimäki, maalivahtimme Kari Vironen ja Juha Perttula.

Kommentointi

Otsikko: