Petri Vanhala jatkaa puheenjohtajana

Uutiset 17.06.2021

Liittovaltuuston puheenjohtaja Jouko Aitonurmi, liiton puheenjohtaja Petri Vanhala ja valtuuston varapuheenjohtaja Ville Nevala.

Liittokokous valitsi seuraavalle nelivuotiskaudelle puheenjohtajat sekä hallituksen ja valtuuston jäsenet.

Liittokokous valitsi Petri Vanhalan jatkamaan Paperiliiton puheenjohtajana. Vanhala on toiminut Paperiliiton puheenjohtajana vuodesta 2011. Ennen puheenjohtajuutta hän toimi ensin liiton talouspäällikkönä ja sen jälkeen liittosihteerinä.

Liittovaltuuston puheenjohtajaksi valittiin toiselle kaudelle Jouko Aitonurmi Raumalta. Valtuuston varapuheenjohtajaksi valittiin Ville Nevala Kyröskoskelta. Nevala seuraa tehtävässä viisi kautta puheenjohtajana toiminutta Jouko Suomalaista Veitsiluodosta.

Liittokokouksessa valittiin jäsenet liiton uuteen hallitukseen ja liittovaltuustoon. Uudet jäsenet päivitetään kokouksen kuluessa nettisivuille.

Työttömyyskassa kokoontui ja teki valintoja

Paperiliiton liittokokouksen yhteydessä kokoontui myös Paperityöväen Työttömyyskassan edustajisto.

Edustajisto valitsi työttömyyskassan hallituksen puheenjohtajana jatkamaan toiselle kaudelle Sami Laakson. Kokouksessa valittiin myös jäsenet työttömyyskassan uuteen hallitukseen ja edustajistoon.

(Lisätty tyttömyyskassan osuus klo 13.00)

25.10.2019
Neuvottelut alkoivat