Paperiliiton viime vuosi kansissa

Jäsenasiat 31.05.2024

Vuosikertomus sisältää monipuolisen katsauksen liiton edunvalvontaan ja järjestötoimintaan.

Mitä alan ja Paperiliiton toiminnassa tarkemmin viime vuonna tapahtui, on luettavissa Paperiliiton vuosikertomuksessa 2023.

Suomen metsäteollisuus oli vuonna 2023 monenlaisessa puristuksessa. Tuotteiden kysyntä oli kotimaassa ja ulkomailla heikkoa, maan talous taantumassa, toimet inflaation hillitsemiseksi jatkuivat. Venäjän puuntuonnin loppuminen kiristi metsäyhtiöiden kilpailua kotimaisesta puusta ja vaikutti muun muassa Stora Enson päätökseen sulkea Sunilan sellutehdas.

Vuosikertomus sisältää monipuolisen katsauksen liiton edunvalvonnan ja järjestötoiminnan toimintaan.
Liittovaltuusto hyväksyi liiton tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen toukokuun kokouksessaan.

Vuosikertomus 2023 on ladattavissa Liiton julkaisuista.

25.10.2019
Neuvottelut alkoivat