Paperiliiton liittokokous linjaa syksyn tavoitteet

Uutiset 17.06.2021

Liittokokouslähetyksen alkuun on hetki aikaa. Valmistelu meneillään kokoustilassa Helsingissä.

Kesäkuun 17. päivänä pidettävä Paperiliiton 23. liittokokous kokoontuu etäyhteyksin.

Poikkeusjärjestelyin pidettävän liittokokouksen puheenjohtajisto ja sihteeristö ovat paikan päällä Helsingissä. Kokouksen muut osallistujat ovat etäyhteyden päässä.

Kokouksessa on käsiteltävänä 157 kappaletta ammattiosastojen tekemiä esityksiä, joista suurin osa koskee edunvalvontaa ja sopimustoimintaa.

Kokoukseen osallistuu 124 liittokokousedustajaa. Kokouksessa valitaan liiton puheenjohtaja sekä liiton hallituksen ja valtuuston varsinaiset ja heidän varajäsenensä. Liittokokouksen päätökset linjaavat suuntaviivat työehto- ja toimintatavoitteiksi seuraavalle nelivuotiskaudelle.

25.10.2019
Neuvottelut alkoivat