Kosinoniemen lomamökit

Paperiosasto 25:llä on 5 kpl lomamökkejä Parikkalan kunnan Särkisalmella. Mökit ovat noin 20 neliömetrin suuruisia. Niissä on sähkölämmitys, liesi / uuni, jääkaappi ja kahvinkeitin sekä taloustavaroita. Kaikissa mökeissä on sängyt neljälle henkilölle.

Käyttöoikeus on kaikilla Simpeleen tehtailla työssä olevilla, tehtaalta eläkkeelle jääneillä sekä kaikilla Paperiliiton jäsenillä ammattiosastoon katsomatta.

Mökkejä 2-5 vuokrataan viikon jaksoissa. Uuden varauksen voi tehdä sitten, kun edellinen vuoro on käytetty. Tilanteen niin salliessa voidaan mökki vuokrata myös viikonlopuksi (pe - su) tai viikollakin, päivä kerrallaan jo edellisellä viikolla.

Mökille 1 on tehty oma varaus kalaenteri. Kalenteriin löytyy linkki etusivulta oikeasta alalaidasta. Mökin 1 voi vuokrata päiväkerraallaan tai viikon jne. Vuokrauksen hinta on 20€/vuorokausi.

Liinavaatteet (joita kaikkien vuokraajien tulee käyttää) eivät kuulu mökin varustukseen, vuokraaja tuo ne mukanaan samoin kuin talous- ja WC-paperitkin. Mökkeilystä syntyneet talousjätteet vuokralainen toimittaa Tarvassaarentien risteyksessä sijaitsevaan aluekeräyspisteeseen ja biojätteet kunkin mökin kompostikäymälään.

Saunan käytöstä ja saunavuoroista löytyvät tarkemmat ohjeet mökeistä ja saunalta.

VARAUKSET:

Varauksen voi tehdä puhelimitse 050 5989 083 (tsv), 040 526 8899 (plh) tai 050 4112 108 (pj). Myös henkilökohtainen asiointi toimistossa on tietysti mahdollista!

Varaukset mieluiten ma - pe välisenä aikana päivätyöaikaan 7.00 - 15.30. Mutta myös päivätyöajan ulkopuolella varaukset onnistuu. Edellisellä viikolla mökki voidaan varata myös viikonlopuksi tai päivä kerrallaan.

KÄYTTÖKORVAUKSET:

Mökkien käyttökorvaukset: Viikko mökissä maksaa 120€. Viikonloppu 60€. Vuorokausi Mökeissä 20€. Caravaanarit 10€ /vrk. Juhannusviikko 170€.

Kodan käyttökorvaus 60€ / vrk

Perämoottori: 10€/vuokraus (max. 1 vko) Avain Tsv:n toimistosta

Käyttökorvauksen voi maksaa suoraan tilille FI 7154 2808 2003 9645. Käytä viitteitä.  Mökki : 568005   Kota : 568034

Viikkovuokrausaika alkaa perjantaina klo 12 ja päättyy seuraavana perjantaina klo 10.00.

Vuorokausivuokrausaika alkaa kello 12 ja päättyy seuraavana päivänä kello 10.00

Caravan-matkailijoilla on mahdollisuus majoittua alueelle lyhyeksi aikaa, varaukset kuten mökkien vuokraajatkin (Saunan käytöstä sovittava mökeissä olevien kanssa).

Avaimen mökkiin saa Metsä Board Simpeleen portin info-pisteessä olevasta postilaatikosta ma - pe klo 7-16