Paperiliitto järjestää ajankohtaiswebinaarin tiistaina 7.12. klo 17.00

52 Pietarsaaren osasto 15.11.2021

Ajankohtaista tes-tilanteesta

Paperiliitto järjestää ajankohtaiswebinaarin tiistaina 7.12. klo 17.

Tilaisuus kestää noin tunnin. Webinaari on tarkoitettu UPM:n palveluksessa toimiville paperiliittolaisille. Ajankohtaisesta sopimustoiminnan tilanteesta on puhumassa Paperiliiton puheenjohtaja Petri Vanhala, liittosihteeri Juhani Siira ja vastaava sopimusasiantuntija Markku Häyrynen. Ilmoittautuminen: Ilmoittautumaan pääsee liiton www-sivuilta ja mobiilijäsenkortista löytyvän eAsioinnin Tiedotteiden kautta. Jäsen kirjautuu eAsiointiin omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillaan tai mobiilivarmenteella. Ilmoittautuminen aukeaa 17.11. Ilmoittautuminen päättyy 6.12. klo 23.00. Osallistuminen: Ilmoittautunut saa sähköpostiin osallistumislinkin, josta pääsee osallistumaan webinaariin. Linkki toimitetaan sähköpostitse tiistaina 7.12. klo 15 mennessä. Jos viestiä ei tule, on hyvä tarkistaa sähköpostin Roskaposti-kansio. Osallistujat voivat esittää ilmoittautumislomakkeella jo etukäteen kysymyksiä puhujille. Kysymyksien avulla voimme rakentaa webinaarin sisällön entistä informatiivisemmaksi. Webinaaritilassa on myös chat-työkalu, jolla voi esittää kysymyksiä webinaarin aikana. Voitte jakaa tätä kutsua paperiliittolaisille omissa foorumeissanne. Tervetuloa mukaan!

Webinaariterveisin Paperiliitto r.y