Nuorten bileet tulee taas 5.11.2022

44 Lauritsalan osasto 08.09.2022

Pari pyhäinpäivää jäi välistä, mutta 5. marraskuuta se taas tulee. Ilmoittautuminen bileisiin alkaa maanantaina 19. syyskuuta.

Paperiliiton nuorten parhaat bileet starttaavat klo 17 Apollo Live Clubilla Helsingissä. Mukaan voivat ilmoittautua tuohon mennessä 18 täyttäneet ja korkeintaan 35-vuotiaat jäsenet.

Merkitse tapahtuma kalenteriin viimeistään nyt. Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 19.9. kello 9.00 näillä nettisivuilla.

Uusia näkökulmia ja hauskanpitoa

Lähde Helsinkiin yksin tai yhdessä työpaikkasi tai ammattiosastosi nuorten kanssa tapaamaan tuttuja ja solmimaan uusia tuttavuuksia. Näissä bileissä ravistellaan totutut ja luutuneet ajatukset uusiksi – ja pidetään porukalla hauskaa!

Tapahtumaa luotsaa ja hauskuuttaa Ville Myllyrinne. Uusia ulottuvuuksia ja näkökulmia tarjoaa viittomakielinen rap-artisti Marko ”Signmark” Vuoriheimo. Lisäksi pääset tapaamaan liiton henkilökuntaa. Tarjolla on myös ruokaa ja juomaa.

Etkot Halloween-juhlintaan

Bileet ovat samalla etkot Apollo Live Clubin kaikelle yleisölle klo 23 avautuviin Halloween-bileisiin, jonne voit jäädä mukaan juhlimaan ilman erillistä jonotusta ja sisäänpääsymaksua. Varaudu kohtaamaan karmivia kasvoja, rujoja raajoja ja arvaamattomia asuja kanssayleisön yllä.

Lähde mukaan, niin pääset näkemään ammattiliittosi uusin silmin!

Paperiliiton Lauritsalan osasto 44 järjestää jäsenilleen linja-auto kuljetuksen tapahtumaan yhdessä saimaanpiirin muiden osastojen kanssa, sekä maksaa hotellimajoituksesta koituvat kulut osallistujille.

Ilmoittautumisen jälkeen ole yhteydessä Sami Ravattiseen 0503654030 tai sami.ravattinen@upm.com saadaksesi lisätietoa linja-auto aikataulusta ja hotellimajoituksen varaamisesta sekä kulujen korvaamisesta.