Hotellimatka Tallinaan 27.-28.5.2023

44 Lauritsalan osasto 05.04.2023

Paperiliiton Lauritsalan osasto 44 järjestää työssäkäyville jäsenilleen hotellimatkan Tallinaan 27.-28.5.2023.

Laiva on mennen tullen Tallink Mystar ja hotelli Hotell Metropol.

Matkan hinta on 100€/matkustaja. Jäsen voi ottaa yhden avecin mukaan matkalle.

Sitovat Ilmoittautumiset viimeistään 19.4.2023 sami.ravattinen@upm.com, ilmoita lähtijän nimi sekä syntymäaika.

Matkan toteutuminen vaatii 20 lähtijää.

Matkan maksu ammattiosaston tilille (Tili:no FI 73 8000 17011 08723) vasta sitten kun tiedetään toteutuuko matka.

Viestikenttään teksti

27.5 (n. 5:00 aikaan) lähtö Lappeenrannasta osaston omalla bussikuljetuksella. 09.30 oltava satamassa ja klo 10.30 Tallink Mystar lähtee.

Majoittuminen Hotell Metropoliin iltapäivällä, huoneet saa klo 14-15 viimeistään.

Hotell Metropol *** Suosittu ja edullinen hotelli hyvällä sijainnilla; kävelymatkan päässä matkustajasatamasta sekä vanhasta kaupungista. Lähellä hyvät ostosmahdollisuudet (mm. Rotermannin ja Virun kauppakeskukset). Hotellin asukkaat pääsevät käyttämään Metropol Spa Hotellin kylpylää 10€/hlö lisämaksusta (3h lippu). Kylpylään pääsee Metropol Hotelista käytävää pitkin.

28.5. Sunnuntaina Aamiainen hotellissa ja huoneiden luovutus viimeistään klo 12.00. klo 12.30 oltava satamassa, klo 13.30 Tallink Mystar lähtee ja klo 15.30 Saapuminen Helsinkiin.

Tarkempi linja-auto aikataulu ja pysäkit ilmoitetaan lähtijöille myöhemmin.